RED
PINEAPPLE

MENU

projecten

Helemaal hot! Stalen producten voor in je interieur. Bij zulke geweldige producten, hoort een geweldige website. Omdat het bijna alleen maar maatwerk producten zijn, is er voor gekozen om een offerte tool aanvraag in de website te bouwen. Zo kunnen bezoekers hun eigen product samenstellen, waarna ze binnen 24 uur een offerte ontvangen op maat.

En zeer uniek: als je op de homepage naar beneden scrollt, scrollt het beeld juist naar de zijkant! Een speels effect wat deze website meer dan af maakt.

What did we do?

What did we do?

Wie houdt er nu niet van kleding shoppen? Tegenwoordig gaat dit steeds vaker online. Bij een webshop draait alles om conversie. Elke seconde die shoppers te lang moeten wachten, kunnen ze afhaken. De webshop moet dan ook de gehele klantreis snel werken. Van de shop-pagina, tot aan het winkelmandje en de check-out.

Voor het gloednieuwe kledingmerk Deza Clothing hebben wij de webshop vanaf de grond opgebouwd. Onwijs leuk om te doen! De black & white huisstijl past perfect bij hetgeen wat zij willen uitstralen en de kleding komt goed tot zijn recht.

Een webshop voor een hele specifieke doelgroep: karpervissers. Een enorm leuk project om mee bezig te zijn. Want waar denk je meteen aan bij vissen? Juist! Natuur, water, bomen, en natuurlijk vissen.

We zouden helemaal los kunnen gaan met icoontjes en bewegende waterelementen, maar dat doen we natuurlijk niet (nou ja, een beetje dan..). De primaire groene kleur en de zwart/grijs/witte basiskleuren vormen een heldere uitstraling door de gehele website. De webshop is hierdoor overzichtelijk. Bezoekers kunnen binnen no-time hun favoriete producten ‘binnenhengelen’.

What did we do?

What did we do?

Een woonwinkel waar ze kwaliteitsproducten verkopen, maar dan mét lage prijzen. Ideaal toch? De opdracht was om een website te bouwen waarbij men de collectie alvast online kan zien, om vervolgens vol enthousiasme naar de showroom te gaan. Het begon met het ontwerp van het logo. Het kleurenpalet uit het logo (geel/zwart) is vervolgens als basis gebruikt voor het ontwerp van de website.

De website is volledig ingericht op het bezoek aan de showroom. De collectie kun je wel zien, maar niet online bestellen. Want meubilair en woonaccessoires kun je toch het beste uitkiezen als je ze in het echt kan zien en voelen.

Bij Doma werken ervaren mensen met passie voor het vak. Het is een klein en hecht team met een persoonlijke dienstverlening. We hebben dan ook zo veel mogelijk eigen beeldmateriaal gebruikt en een ‘smoelenboek’ toegevoegd zodat men kan zien met wie ze te maken hebben.

De gebruiksvriendelijkheid van de website stond in deze voorop. De kleuren uit het logo zijn volledig doorgetrokken door de rest van de website. De afwisseling van het beeldmateriaal en de blauw/rode tekstvakken en icoontjes etc. zorgt voor een rustig geheel, maar geeft een moderne uitstraling.

De offerte tool staat op deze website centraal. Websitebezoekers kunnen met een paar klikken een offerte aanvragen, waarna ze een persoonlijk aanbod ontvangen.

What did we do?

What did we do?

Een nieuwe huisstijl betekent een nieuwe website. Wat een tof project om aan te werken, aangezien we de eerdere website ook hadden gebouwd. De uitdaging was om alle diensten die Jobse Groep aanbiedt overzichtelijk weer te geven voor de bezoekers.

Daarnaast viel het meteen op dat er een hecht team bij Jobse Groep werkt en dat zij zich richten op persoonlijke dienstverlening. Dit moest dan ook prominent aanwezig zijn op de website. Er is gekozen om een team-pagina aan te maken met foto’s van alle collega’s. Bezoekers kunnen doorklikken waardoor ze kennis kunnen maken met diegene.

Om deze persoonlijke dienstverlening nog eens te versterken is er door de gehele website gebruikt gemaakt van eigen beeldmateriaal waar vaak ook één van de collega’s op staat.

Bouwinspecteurs Nederland is hét platform waar je een bouwkundige keuring of andere inspectie kunt aanvragen.

Het was onze taak om een platform te bouwen waarbij je als bezoeker snel en overzichtelijk een inspecteur kunt kiezen. Dat is gelukt! Je kiest eerst een categorie en dan een inspecteur. Vervolgens vul je jouw gegevens in et voilà – je aanvraag is verzonden.

What did we do?

What did we do?

Voor Coo Metaal hebben wij buiten het webdesign ook de complete huisstijl ontworpen en doorgevoerd. Dit is begonnen met het designen van een logo en de visitekaartjes. Ook hebben wij het gehele CRM systeem van Coo Metaal opgezet. Dit zodat alle communicatie van Coo Metaal dezelfde uitstraling heeft. Ook dat behoort tot de mogelijkheden!

Het doel van de klant was duidelijk: een moderne huisstijl met een donker thema. De matte gelige hoofdkleur knalt echt uit het zwart, wat voor een perfecte, moderne, heldere combinatie zorgt.

Voor Signed by Cherry hebben wij een webshop gebouwd. Het was duidelijk dat deze klant vol creativiteit zit, dat is te zien aan de prachtige gerestylede items die ze maakt. Het was een belangrijke taak om deze creativiteit te laten doorvloeien in de rest van de (online) communicatie.

Allereerst zijn we begonnen met het ontwerpen van een logo. Dit is een verfstreep geworden zodat de creativiteit direct duidelijk wordt. De kleur oud roze, die ook toegepast is in het logo, hebben wij als leidraad aangehouden voor het design door de gehele website.  Ook hebben we wat speelse animaties toegepast zodat de user experience positief wordt beïnvloed en dat is dé allerbelangrijkste functie van een webshop – lekker shoppen!

What did we do?

What did we do?

Een modern en snelwerkend platform bouwen waar klanten een bouwmanager kunnen vinden. Check!

Door het frisse lichtblauw te combineren met de grote witte tussenruimtes oogt de website lekker rustig. De oranje kleur steekt op zijn beurt weer af tegen het wit en blauw om buttons en bepaalde teksten te goed te laten opvallen.

Benieuwd naar de mogelijkheden?